6 april 2012

Filmtips och väskan med stort V

.
.
Jag tittar nästan aldrig, eller i alla fall väldigt sällan, på tv. Det är bara irriterande med alla avbrott för reklam, men jag älskar att titta på film. När vi är här uppe i fjällen brukar vi bränna av några rullar. Här om kvällen kikade jag på Coco Chanelfilmen. Riktigt bra tyckte jag, så den blir ett litet tips från mig till er inför påsk helgen, då specielt långfredagen kan vara lite seg. Eller den var det när man var barn i alla fall, nu vet jag inte om det är någon skillnad längre.






Apropå Chanel, kan jag inte låta bli att visa en bild på den helt galet snygga Chanelväskan (och snygga Elin Klingigen. Precis vilka klädpaltor som helst blir snygga tillsammans med den väskan. Tänk om man kunde hitta en begagnad eller en 'vintage' som det lite finare heter. Den skulle väl förmodligen ändå kosta lika mycket som en enklare charterresa för hela familjen, så det lär nog inte bli någon
sådan för fröken Köhl, ännu på ett tag...






Nu blir det långfredagsmys med god mat och ett eller två glas rött!
Glad påsk till er och ha en riktigt fin kväll!


Helena
.
.
.

3 kommentarer:

evalevabo sa...

O ja det klart ni ska mysa med gott vin och bara va denna låånga fredag. Chanel är inget för mig. Gillar faktiskt inte den stilen av väskor. Inte just nu iallafall..
Ha det fint.
eva

mitt liv som jag sa...

Ha en riktigt bra långfredag och njut och ha det gott! Kram Jennifer

LIFE by TESS sa...

Så fin så fin så fin, helt klart en riktig drömväska! Ska du ha en svart så kommer du förmodligen få ställa dej på väntelist ett tag, jag står i Finland;)

Kram kram

Related Posts with Thumbnails