16 april 2012

Vårfint på täppan

.
.
Äntligen lite vårfint utanför dörren

Gjorde slag i saken förra veckan och handlade lite söta vårblommor som jag satte utanför dörren. Genast blev det mycket trevligare!



Slog till på någon form av videträd, som jag kan plantera ut sedan, vita violer och pärlhyacinter, en murgröna och superdupersöt bellis, som också är perenn och klarar sig i rabatten.




Lillan ville naturligtvis vara med och göra vårfint!



Men hon tröttnade ganska snabbt.



Det var nog bara själva vattnandet som var riktigt kul!

Kram Helena
.
.
.

6 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Så fint:)

KRAM

M

Ester sa...

Underbara planteringar och fina bilder! Små barn måste hinna med att lära sig så mycket ju, det är därför de inte gör saker mer än en kort stund och sedan går vidare till nästa äventyr ;-)

Kram Ester

mitt liv som jag sa...

JÄttefina bilder! Ja det är lika med småttingarna här, det är vattnandet som är roligt :). Kram Jennifer

Anonym sa...

Härliga bilder.Så ljuvligt när man får plantera dem första blommorna ute.

Kram Eva

LIFE by TESS sa...

Så fint du gjort det, önskar att jag hade lite grönare fingrar!

Kram kram

mammaxtre sa...

Vad härligt att göra vårfint. Så fint det blev.

Hemma hos mig faller det snöflingor i skrivande stund :-(

Related Posts with Thumbnails