19 april 2012

Helt galet kul uppdrag

.
.
Den där uteplatsen som jag har gått och fnulat på ett par veckor är färdig nu!
Guuud så kul det har varit att klura ut och rita ned hela klabbet. Jag är glad att jag inte "rusade åstad" och lovade att allt skulle vara klart på en grisblink, för det tar verkligen ett tag, både själva tänkandet och inspirationsletandet!




Idag har jag ritat och skrivit och försökt få ned på papper den känsla som jag tänkt att uteplatsen,
som egentligen är tre uteplatser, trappor och en massa rabatter, skall ha och imorgon skall jag redovisa resultatet för dem som beställt! Hoppas att de blir nöjda med mitt arbete...


Ni kan få se hela den färdiga ritningen sedan om ni vill, men jag tänkte
att det kanske är bäst om de som beställt får se först!




Den här trevliga familjen (?) guppade förbi utanför fönstret när jag satt här och ritade
på eftermiddagen och jag kunde förstås inte låta bli kameran...


Nu blir det bingen för min del, känner mig faktiskt lite duven ikväll.


Kram kram
.
.
.



1 kommentar:

House number 11 sa...

Wow, vad snyggt! Vad duktig du är!
Ha en fin fredag!
Kram Jenny

Related Posts with Thumbnails