20 april 2012

Vad som komma skall

.
.
Drog en sista runda på Google för lite fler inspirationsbilder till "uteplatsjobbet" och när
 jag sökte på grå kuddar, dök de här bilderna från min egen blogg upp!




Guuud vad jag längtar till sommaren nu!
Visst hade vi fint ute på altanen förra sommaren, jag var jättenöjd. Blir kanske ännu bättre denna sommar eftersom jag skall fylla på med lite blommande växter i år. Köpte så mycket buxbom och olivträd och sådant grönt förra året att pengarna inte riktigt räckte till mer blommande saker.



Buxbomen och oliverna har övervintrats så nu är det bara att fylla på. Bara den förbaskade värmen kommer så sätter jag fart! Så snart det går kommer de och oljar in altaner och bryggor och sedan är det bara att "inreda"! Tjohoo, vad kul det skall bli!


Btw, ha en riktigt fin fredag,
 trots att vädret verkligen gör allt för att sabba det för oss...


Helena
.
.
.


8 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Ni hade jättefint på er veranda förra sommaren! Här ska vi inreda vårat poolhus, det ska också bli spännande! Tänkte ha lite marrocanskt tema!
Ha en bra helg! själv jobbar jag hela helgen!
Kram Helena

emmashem sa...

Så fint:)
Önskar dig en kanonfin fredag och härlig helg!
Kram Emma

LissAnna sa...

Jaa, jag vill också ha sommar. NU!:-)

Anonym sa...

woouuhh!!! superfin artikel om dig och ditt vackra hem i Plaza idag

Trevlig helg//Pernilla

Kicki i Åre sa...

Supermysig altan!
Här har vi sol :)

Trevlig helg!

Kram

Home of m sa...

Åh, så fint! Härlig blogg, kikar snart in igen.
Ha en fin fin helg!

House number 11 sa...

Vackert!
Ha en härlig helg!
Kram Jenny

FOTOGRAF THERESE ROMELL sa...

Vilken uteplats! PRECIS så vill jag få till det på vår veranda i sommar. Den känslan, harmonin och lugnet som där verkar vara. Du är superduktig!

Kram Therese

Related Posts with Thumbnails