4 april 2012

Där skall den bo!

.
.

Så fort jag kommer upp hit till Lofsdalen börjar jag i huvudet att inreda vår fjällstuga, den som förhoppningsvis kommer att stå klar för inflyttning till jul.

Minns ni den där helt uuuunderbara våningen i Malmö, som blev så ombloggad för en tid sedan? När jag såg lampan Wood från Muuto på skrivbordet, kände jag direkt att jag ville ha en sådan någon gång.


I Köpenhamn såg jag den irl, och bestämde att jag absolut skulle köpa en sådan. Jag trodde att den skulle vara dyrare, men ca 1250 kr går den loss på och det är rätt billigt för en "designgrej" tycker jag.




Är inte så säker på att den skulle göra sig så bra hemma på Udden,  
men i fjällstugan kommer den att bli heeelt perfa!


Åh, vad det kommer att bli kul när allt drar igång.


Kram
.
.
.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails