5 april 2012

Inte riktigt som jag trodde...

.
.
Tack för senast och hoppas att flygturen hem gick bra.
Kul att så många kunde komma, hahaha!!!

Innan jag drog iväg till Blåkulla var jag i backen och körde lite slalom med familjen.
Gjorde till och med en liten film som jag hade tänkt visa er, men...

Aldrig i hela livet, för jösses så fånig jag såg ut, vilken stil!
Såhär långt från Anja trodde jag inte att jag var... Måste trimma snitsen lite i Älsklingens "skidskola" imorgon tror jag. Får väl skylla på att jag de senaste åren varit gravid, ammande förstföderska, vagndragande mamma och nu på slutet, privattränare åt Lillan.

Har väl aldrig varit någon riktig "skibum" men var väl rätt skaplig på att pumpa puder åren innan Lillan anlände. Nu var jag liksom tillbaka på "Gå" så att säga.




Ingen ny skiddress har jag köpt mig heller, men det gör inget. Hittade ett par tuffa, helt våldsamt sköna byxor i spandex från Bergans som jag ville ha. Men efter en lite överläggning med mig själv, beslutade jag mig för att jag kommer kunna köpa något mycket roligare för de pengarna i New York, så jag avstod och kör en säsong till med det här gamla stället.




Inte mycket snö kvar här inte så största elogen går till Lofsdalen, och dem som jobbar med backarna, som fixar att hålla så pass många nedfarter öppna trots snöbristen. Kvalitén skall tilläggas för er som undrar, är det absolut inget fel på,  det är bara att köra så det ryker!

 Imorgon skall det trimmas!


Kram kram
.
.
.

3 kommentarer:

Kicki i Åre sa...

Hoppasni haft lika underbart och soligt väder som vi idag!
Har gått på längdtur till en våffelstuga och smaskat våfflor med grädde och hjortronsylt! Mumsigt värre! :))

Det är galet mycket folk i vår by, men det är som det ska på påsk! :)

Glad påsk kram!

Lena sa...

Alltid lika roligt att läsa dina inlägg........

Lena sa...

Alltid lika roligt att läsa dina inlägg........

Related Posts with Thumbnails