28 februari 2011

Lillens dop

.
.
Alive and kicking!

Jösses, undrar vad jag drabbades av i helgen? Drygt ett dygn som fullständigt utslagen. Ingen feber, inget kräk (ursäkta mig), bara helt utslagen... Utbränd??? Fasiken vilken chicken jag måste vara i så fall...

Well, well, veckans första arbetsdag avklarad, nu är jag ledig några dagar igen (ni förstår vad jag menar med chicken va?!)! Lillan sover sött, kvällsmaten är undanplockad och jag kan grotta ned mig i mina bilder och min lilla dator! Tänkte inte visa några bilder från helgens dop, men jag tycker att några bilder blev så fina att jag vill visa dem ändå!



Min älskade lillasyster med sin tredje guldklimp!
Bilden blev så fin, syster är sig så lik, typisk min hos henne, och Lillen ser så förnöjd ut!



Lillan var mycket intresserad av kyrkans alla attiraljer och undersökte nogsamt hur altare och altarring fungerade som lekplats! Bilden blev så läcker, den ser nästan målad ut. En ögonblicksbild, kan man säga, för i nästa sekund susade den lilla damen iväg tillsammans med sina kusiner!



Den här bilden är också en riktig ögonblicksbild.
Jag tänkte på alla fototips som står överallt, "försök att hitta oväntade vinklar" osv, så jag tänkte att predikstolen var en lysande idé. Dock inte på dop, eller kanske hade det blivit bra med ett annat objektiv, men det med zoom låg där nere i väskan, och jag hann inte kuta ned och hämta det. Så precis när jag tog några testbilder kom Lillan och "gjorde konster"
 mitt framför alla!
Sött!

Nu blir det "Gynekologen i Askim" för min del!

KRAM
.
.
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina bilder

jenny ~ house of jenny sa...

Superfina foton! JAg tyckte den första var helt underbar!

Puss!

sussi sa...

Jätte fina bilder söt syster:) Ni är jätte lika Kram Sussi.

Anonym sa...

Vilken fin syster och vilka urgulliga barn!
Sara

mammaxtre sa...

Vilka fina bilder på fin familj.

Ha det toppen!

Anonym sa...

Heter dom lillen & lillan på riktigt? :)

Related Posts with Thumbnails