26 februari 2011

Nya sovrummet

.
.
Hej tjejer!

Idag är en stor dag för en liten krabat, min älskade systers sötaste lilla minsting skall döpas, och jag skall bli Gudmor. Bli och bli förresten, jag är redan det till hennes två andra fina pojkar! En ära, men sedan vet jag inte om jag är världens bästa Gudmor. Hur skall en sådan vara förresten?

Innan jag sätter igång att göra mig och Lillan vackra inför dagens begivenheter, vill jag bara visa er några glimtar från mitt "nya" sovrum! Det saknas fortfarande en massa detaljer för att den rätta känslan skall infinna sig, men jag var bara lite ivrig att visa er åt vilket håll det lutar!





Ha nu en toppendag alla sköna tjejer där ute!

KRAM
.
.
.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jättefint ut ! Vill gärna se mer !! :)

Kram Kicki i Åre

Anonym sa...

Fina skira gardiner, vill också gärna se mer av detta rum.

Kram Camilla

Stina sa...

Det ser väldigt vackert ut.:-) Stina

MITT VITA HUS sa...

Härligt:)
Den där färgen bor i mitt vardagsrum för tillfället:)

Fin lördag!

Kram

mammaxtre sa...

Vilka fina bilder.

En gudmor, hur ska hon vara? Jag är gudmor till två barn. Den ena är en systerdotter och den andra en vänninas son. Jag blir lika stolt varje gång han nämner mig som sin gudmor. Tyvärr är jag en mycket dålig gudmor. Men jag finns när så behövs.

Jenny sa...

Fräscht och fint sovrum! Blir inspirerad att ta itu med vårt efter att fått se en skymt av ert..
En gudmor skall inte behöva göra något för att vara en god sådan, det viktigaste är att man så ofta man kan tänker på sitt gudbarn, vill man be kan man göra det eller så räcker det att man vill sina gudbarn det bästa och finns där för dem om de behöver dig!

Anonym sa...

Vilka otroligt vackra bilder! Jag hoppas att dopet var så fint som dom brukar vara. Kram

Related Posts with Thumbnails