4 februari 2011

Att få det som man vill...

.
.
Oj, oj, hur skall det gå?

Kaklet och klinkersen (ja det blev klinkers till slut) är bestämt, och byggkillen var här nu på morgonen för att ta mått och göra en plan över vad som skall göras. OMG han måste ha tyckt att jag var en idiot. Nästan allt jag ville ha, var svårt, tar lång tid, går kanske inte, blir dyrt  osv, osv!

Herre Gud hur svårt kan det vara?!

Byggkillens och mitt lilla möte här på morgonen, får mig att må "lite tjyvtjockt" när jag tänker på det bygge som väntar på oss 42 mil bort, urk!!!

Kollar lite fina bilder från Kvik, istället för att klura på hur slutresultatet kommer att se ut där uppe i badrummet...






Läckra interiörer va?
Tänk att få inreda en sådan där industrilokal som alla jämt bor i, i New Yorkfilmer.
Så läckert!

Nej nu måste jag verkligen ta tag i denna dag.
Tror att Lillan och jag skall ta oss en sväng till badhuset!




Önskar Er en lovely fredag!

Kram
.
.
.

5 kommentarer:

Camillasnyahem sa...

Jag måste prata med vår byggare om badrummet, en sån vägg du visar på andra bilden är ju bara hur snygg som helst! Jag går och velar fram och tillbaka hur jag ska göra så det är väldigt skönt att läsa om dina funderingar och planer.

Trevlig helg!

Stina sa...

Det blir säkert snyggt när ni är klara med badrummet.
Stina

Anonym sa...

Hei
Har du lyst å fortelle litt om hvordan badrommet blir?
Er jo litt nyskjerrig for hva du har bestemt deg for:)
Hege

anna sa...

Ja visst hade det varit helt grymt!! vill gärna också bo sådär :-)

Hoppas det löser sig, allt går att ordna de är bara så svårövertalade ibland de där byggarna.
Stå på dig!!

Kram

mammaxtre sa...

Det blir säkert bra :-)

En industrilokal vore läckert, det håller jag med om.

Trevlig fredagskväll

Related Posts with Thumbnails