21 februari 2011

Hemma hos antikhandlaren

.
.
Godmorgon!

Kylan verkar ha släppt sitt tag om vårt vinterland för en stund igen, skönt, för jag är riktigt le på att frysa konstant... Gissar att jag inte är ensam...

Bjuder idag på några bilder av den talangfulla fotografen Birgitta Wolfgang Drejer. Även om internet svämmar över av interörbilder, blir det allt svårarare att hitta, och visa er, något jag inte sett tidigare, typ i någon annan blogg eller tidning. Idag blev det bingo, finfina bilder, på finfint hem och helt nya bilder för mig i alla fall, men ni kanske redan sett dem?

 Härlig mix mellan gammalt och nytt!










Önskar Er en fin dag!

Kram

Helena
.
.
.

11 kommentarer:

Stina sa...

Underbart!... säger jag bara.:-)
Stina

Anonym sa...

så enkelt och så snyggt!
Ha en bra dag//Pernilla

Anonym sa...

Det enkla! är så vackert.
Din nya frisyr, är som en sommarvind, så fräsch!!
Kul att du är tillbaka.
Ha en fab.day!!

Unknown sa...

Smärtsamt snyggt, gaaahh, jag blir galen av all snyggelisnygg snygg inredning som finns. VILL HA VILL HA!!!

Ha en fin dag =)
Kram Catta

Anonym sa...

Superfint och harmoniskt!
Ha en toppenvecka ! :)
Kram
Kicki i Åre

TIDSOPTIMISTEN sa...

Fina bilder och oj vad läckert det är med vita golv. Den där bänken med 3 lådor kan dessutom få flytta hem till mig bums. Ha en fin dag du med!

Kram F

eva sa...

WOW SÅ SNYGGT.MYCKET MAN SKULLE VILJA HA.

EVA

evalevabo sa...

Jätte fint. Men skulle vilja se mer färg. Allt är så svartm, vitt, beiget.!!!

På vår gata sa...

Dessa bilder är nya för mig och helt fantastiskt fina!
Jag måste säga att jag tycker jättemycket om din blogg och är väldigt glad att din bloggpaus inte blev längre. Jag förstår själv att ibland försvinner lusten (drabbade mig med nyligen) och då gör man ju helt rätt i att ta en paus. Men som många har skrivit i tidigare kommentarer, så är det just det att du är så ärlig i din blogg och att du inte köper det ena efter det andra som lockar oss läsare. Vi gillar ju din blogg precis som den är och med andra ord därmed även DIN inredning och smak. Dessutom är det helt okej att visa bilder från olika vinklar men på samma föremål, så det behöver inte alltid var så nytt och spännande... (Tycker jag iaf.)
Kram D

Sjöbris o vita ting sa...

Underbara bilder!

mammaxtre sa...

Ett perfekt hem, superfint.

Related Posts with Thumbnails