20 februari 2011

Bird in wonderland

.
.
Halloj på Er!

Som sagt, helgerna går i en rasande fart och i morgon är det ny vecka igen. Som vi vet betyder ny vecka nya möjligheter och nya utmaningar! 
Spännande!

Min kära M har under veckan blivit ett år äldre (och ännu snyggare, för det väl så det är för män...)!
Här skrev jag om vad han önskade sig, och hanns önskan är naturligtvis min lag. Självklart skulle han få en "Bird in Wonderland", designad av Stephen Johnson från Men at work, om han ville ha en sådan! Tack alla fina bloggisar som tipsade om var de fanns att köpa! Närmaste köpstället för min del,
var mysiga Butik Bazaar på Köpmangatan i Västerås!




Bird in Wonderland är så söt och har fått sällskap av en Sturehofkruka från Atelje Fåtöljen (också i Västerås) och en liten vas som är typ hur gammal som helst, fick den av någon vid ett barnkalas när jag var liten. Den lilla vasen är ytterligare en sådan sak som jag bara inte kan göra mig av med, den har klarat sig från ett öde på återbruket mååånga gånger den!




Nej, hej, nu skall jag ta tag i dagen och förbereda lite inför den kommande veckan!

KRAM
.
.
.

3 kommentarer:

Anna-Malin sa...

hej helena.

vilken fin present! den gillade jag, lite oförutsägbar och snygg!

jag tycker det är roligt att du känner inspiration igen.

kram
anna-malin

Anonym sa...

Toppen att du är tillbaka!

Vilka fina bilder och härligt arrangemang! Typiskt dig, blandar nytt med saker som har en historia. Det är det som ger ditt hem en underbar personlig prägel!
Keep up the good woork!

/Lovisa

Stina sa...

Jättefint!:-)
Stina

Related Posts with Thumbnails