18 december 2011

Check this out!

.
.
Egentligen borde jag hålla detta för mig själv,
 eftersom chansen ökar, att det blir jag som vinner den helt underbara ponchon, om inte så många deltar i tävlingen... Men det vore väldigt ego av mig, så så kan jag inte göra :-)






 Dessutom måste jag bara visa er vilka otroligt fina bilder storfavvon Daniela Witte har tagit på den här helt sagolika (sagolika var nog det rätta ordet, liksom lite Ronja Rövardotter över den) och otroligt lyxiga ponchon/capen i 100% ull från svenska klädmärket Rightious Fashion, som man just nu kan vinna i Danielas blogg. Värdet är hela 2000 kr och plagget är rättvisemärkt och ekologiskt tillverkat i Nepal där "Rightious" skapat arbetstillfällen till unga tjejer för att bekämpa prostitution i de större städerna dit flickorna annars reser för att försörja sig med att sälja sin kropp.






Om du inte redan har surfat dig vidare till Danielas blogg och otroligt fina tävling,
 så kan du göra det här!

Må bästa man/kvinna vinna!


KRAM
.
.
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset, finfin tävling!

Hälsar
Anna

Anonym sa...

Hej Helena! Börjar bli så riktigt nyfiken på hur det har blivit i tjejrummet som du har pysslat med. Är det färdigt? Vore så roligt att få se båda stortjejernas rum i sin helhet! Kram från Karin, du är bäst!

Bromans Bravader sa...

Nej men jisses så snygg. Tackar för tipset! Nu ska jag tävla..
Kram Jannike

Stjärnor & Champagne sa...

Inte riktigt min stil:) Men säkert fin på den den hamnar på:) Har inte varit inne på din blogg på länge men vill gratulera dig till steget du har tagit:) Du gör helt rätt. Vi är många som håller tummarna. Sen såg jag att du var ledsen, sträck på dig och försök att inte bry dig men det är lätt för mig att säga. Känns som att många vet vem det är....Stor kram Anne

Related Posts with Thumbnails