7 december 2011

Chockade rosor

.
.
Go´morron!

Vad härligt att vakna upp till ett vinterland, tänk så ljust och fint allt blir plötsligt. Mina rosor som blommar för fullt där ute fick sig väl en chock kan jag tänka, när det plötsligt täcks med snö och is.




Jag och min nya kamera håller för fullt på att lära känna varandra och bli kompisar, inte helt konfliktfritt kan jag säga. Speciellt inte med en instruktionsbok på tyska, och speciellt inte, eftersom jag inte kan ett ord tyska...




Jag vet, ni tipsade mig om instruktionsbok på nätet osv, och jag borde verkligen ringa upp kamerakillen i kameraaffären och kräva en instruktionsbok på svenska, men det har bara inte blivit av, så jag fortsätter med "trial and error" och "learning by doing"!


Nu får jag dock lämna min nya "leksak" för en stund och ta tag i dagens göromål.
En offert och en faktura skall skrivas.
He, he, det går bra nu! (blink´;-)


Fin dag önskar jag alla fina bloggisar!
.
.
.

1 kommentar:

Anna Swärd sa...

Häftigt med is på rosorna, fina bilder. Det är så roligt att det går bra för dig. Vi måste höras :-)
//Anna

Related Posts with Thumbnails