9 december 2011

Fint pris till vårt favvomärke ChillNorway

.
.
Stort Grattis säger jag idag till






Som igår blev utsedda till årets Gasellebedrift i Norge 2011

Jag minns när jag för första gången i februari hittade kläderna i Oslo och skrev det här inlägget (och faktiskt tänkte skriva, komihåg vart du först såg dem!). Jag hade aldrig sett märket i Sverige och det visade sig sedan att det var svårt att få tag på kläderna här hemma. De fanns inte i någon webshop utan endast i en eller ett par butiker på västkusten, som kunde tänka sig att skicka, vill jag minnas.

Idag säljs ChillNorway i 250 butiker (var av 80 i Sverige) i 10 länder runt om i världen, bra jobbat! Trots att de blivit så stora är de fortfarande ett skönt familjeföretag med nästan bara familjen anställda. Visst är det coolt!


En skön fredag önskar jag Er!

.
.
.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails