4 januari 2011

Sugen på rosa igen

.
.
Hej, hej!

Jisses vad tiden rinner iväg! Känns som att jag nyss kom hem och klockan är redan nästan nio. Jag har ju en massa saker att göra. Bland annat är julen på väg ut. Helt otroligt vad det kändes sunkigt att ha julblommor, tomtar och annat juligt framme, när vi kom hem från fjällen. Nu åker de ut, var enda julig liten pryl åker ut till kartongerna i förrådet, nu vill jag bara ha in våren!

Jag hade en period tidigare när jag var vädigt förtjust i ljusrosa accenter, det verkar komma tillbaka för mig nu. Jag vill ha in lite färg och ljus! 
Ljusrosa känns fräscht!

Köpte hem lite rosa tulpaner idag, årets första för mig, så nu måste jag rappa på med "tomteutrotningen" så jag kan njuta lite av mina tulpaner i ett tomtefritt kök ikväll innan jag hoppar i säng!








Fina rosa accenter i detta reportage från Sköna Hem!

Nu måste jag sätta fart!
.
.
.

5 kommentarer:

Vitt för själen sa...

Heeeeelt lovely pics!!!
Jag gillar med ljusrosa, känns fräscht.
Må så gott../Kram Sophia

C. Tvillingmamma sa...

Intressant detalj på väggen med:)

Anna-Malin sa...

hej!

detta hemmet är ju så fint! en härlig mix.
jag längtar genast efter en lägenhet inne i stan :)

jag köpte rosa och vita ranunkler i går och genast kändes det lite fräschare :)

och tack för fina fina ord hos mig.

kram på dig.

Anonym sa...

Fiiine bilder!!!! Hvor har du kjøpt den fine pelslua, forresten? Merke? Ha en strålende dag videre!
Klem

Blogg by Maliin Stoor sa...

Visst är det skönt att ta bort julen - lika trevligt som att fixa till den
=))

Gott Nytt!



Maliin

Related Posts with Thumbnails