18 januari 2011

Nya superfina Maple Dress från ChillNorway

.
.
Äntligen har det vänt

Känner mig mycket bättre idag tack och lov, inte helt ok, men stor skillnad. Tar det lugnt hemma idag i alla fall, så får det bli jobbet imorgon!

Skrev om ChillNorways nya vårkläder här, och nu har en härlig tunika, Maple Dress, fått flytta in i min garderob. Den är i supermjuk och skön bomull med fin virkad spetskant runt ärmar och nederkant. Påminner i snittet om min Diamond Dress som jag älskar och använder typ jämt!


Det var ett tag sedan jag var i Oslo nu, börjar verkligen att längta dit, de brukar ha helt otrolig REA i butikerna nu i januari, så en liten tripp dit skulle inte sitta fel.

(Förresten ser jag nu att färgen på dressen är liksom något mitt emellan
 den övre och den undre bilden... Och hörrni, dont minde the hair...)



Min Maple Dress har en fin vän i Oslo skickat hit till mig i Sverige, men annars finns "Chill´s" kläder nu till försäljning hos lite olika butiker här hemma. Bland annat vet jag att Nantucket, Tintin Style och Millami har nätförsäljning. Här i Västerås finns ju godbitarna nu också hos Tullhuset!

Nej hej, nu skall jag sova mig i form och önskar en en fin dag!
.
.
.

5 kommentarer:

Stina sa...

Jättefint. Bilden är också fin och håret med. Gillar det där.:-) Kram Stina

Ord & Känsla sa...

Fint snitt på dressen med passande frisyr!
Ska titta efter klädmärket när jag ska iväg en sväng till stan idag.

Kram Helena

mammaxtre sa...

Vad skönt att du känner dig bättre. Det är jobbigt att vara krasslig.

Ha det gott

Anonym sa...

Hej Helena! Jag frågade om din kristallkrona för några dagar sen...har jag missat ditt svar? Den är i alla fall jättefin:) Ha det så bra! / Karin

På vår udde! sa...

Karin: Ursäkta att jag inte svarat tidigare. Lampan är från Ikea, köpt för många år sedan och finns inte längre i deras sortiment!

Kram Helena

Related Posts with Thumbnails