22 januari 2011

Nytt från Day

.
.
It´s me again

Lillan är "utlånad" och romantisk middag "på tu man hand" är inplanerad för kvällen! Det skall bli så himla härligt. Först skall jag göra mig riktigt vacker (och det tar ju ett tag...) sedan skall älsklingen och jag ha en riktig helkväll, men godaste maten, på bästa restaurangen och bara rå om varandra. Oh, vad man behöver det ibland!

Men just ja, det var inte för att berätta det som jag kikade in, det var ju för att visa dessa nya bilder från Day! Hello, vill man ha de små fjärilstavlorna eller?! Yes! Säger jag bara, så söta de är! En och annan av deras nya kuddar får gärna flyga med fjärilarna hem till mig i alla fall!



Nu skall jag in i duschen och påbörja min "makeover"!
Hi, hi!

Kram
.
.
.

3 kommentarer:

Room of karma sa...

Underbara Day home!
Väntar på vårens kollektion nu.

Ha det sååå mysigt ikväll!
kram CC

mammaxtre sa...

Vad bra att ni vårdar kärleken på tu man hand. Nog så viktigt men som många prioriterar bort.

Ha det så trevligt.

mADDE sa...

Godmorgon!

hOPPAS NI HADE EN MYSIG KVÄLL, DET E JU SÅ HÄRLIGT MED TID PÅ TU MAN HAND IBLAND :)

nU SKA DET FIXAS MYSIG SÖNDAGSFRUKOST

hA EN FIN DAG

DAY KOLLEKTIONEN EN SÅÅÅÅ FIN

KRAM MADDE

Related Posts with Thumbnails