18 januari 2011

Jakten på det perfekta badrummet

.
.
Det är inte lätt
(i kategorin i-landsproblem)

Var i hela havet hittar man bilden på det perfekta badrummet? Jag har en idé om hur det skall se ut, men det skulle vara så fantastiskt skönt att få se en bild i verkligheten, och inte bara i mitt huvud, tänk om jag tänker helt fel!

Jag har letat i flera dagar, idag har jag letat i flera timmar, plöjt igenom 1000 bilder på nätet, men inte hittat något som ens är i närheten...

Det finns en massa fina badrum, men inte DET badrummet!

Jag efterlyste bilder och länkar och Lovisa med bloggen Isas klassiska hem, skickade bland annat dessa fina bilder!








Tack Lovisa, och ännu en gång, sitter ni och håller på länkar och fina badrumsbilder,
 please dela med Er till mig!!!

Ses i morgon!

KRAM
.
.
.
.

6 kommentarer:

Vitt för själen sa...

God morgon!

I nästa nr av HEM & Antik- dvs nr 2 (15mars), kommer det tydligen vara lyxiga badrumslyx. Löp & köp!
Må gott/kram Sophia

Vitt för själen sa...

lyxiga badrumslyx ? haha ja du förstår ;)

mammaxtre sa...

Du får rita och berätta för att därefter utgå från det. Lycka till!

Philia sa...

Hej gumman!

Här kommer ett litet tips från en vän med erfarenhet!

Ta inte ljust marmorgolv!!! Det hade ju jag i vårt fina lilla badrum på Blåsbo och ajajaj vad känsligt det var för ex puderrester, rengöringsmedel,ex kalktborttagning och annat. Det blir jättelätt matt och gulnar!

Välj i så fall en mörkare sten tex kalksten, det är mitt heta tips:)


KRAM KRAM

P

Anonym sa...

Har du kollat in denna blogg?

Hon har precis byggt om sitt badrum och jag tycker det verkar helt perfekt och delvis i linje med de bilder du visat ovan.

Du får eventuellt scrolla ner lite för att hitta badrumsbilderna.

http://itsahouse.blogspot.com/

Anonym sa...

Vi skall också renovera badrum (två stycken) och jag letar efter badrumsinpiration jag också. Jag ville först ha marmorgolv men det verkar tyvärr inte vara helt praktiskt så vi kommer nog att välja bort det. Vad vill du ha för stil i badrummet? Kan se om jag hittar några inspirationsbilder om jag bara vet lite mer vad du är ute efter. Kram Linda

Related Posts with Thumbnails