28 januari 2011

Välkommen sköna fredag

.
.
Så blev det fredag den här veckan också

Skönt! Tycker ofta att jag har en massa måsten hängande över mig, men inte just nu faktiskt! Jag har väldigt svårt för att säga nej till saker, även om jag har blivit tusen gånger bättre än vad jag var för tio år sedan. Lovar till höger och vänster att jag skall fixa saker och sedan blir det väldigt lite tid över till mig själv.

Badrumsrenoveringen är det enda jag skall fixa med den närmaste tiden, och det är ju bara KUL! 
Sedan hoppas jag få tid över till att fota lite. Har inte blivit så mycket av den varan den sista tiden, men nu så kanske...




Hoppas att ni alla får en riktigt mysig fredag!

Kram kram!
.
,
.

3 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Skönfredag önskar jag dig med:)

Kram M

Anonym sa...

Hei
Har så lyst å se noen baderoms bilder:)
Lurer så på hvordan du vil ha det!
Hilde

Jenny sa...

Trevlig helg!!
Kram

Related Posts with Thumbnails