28 januari 2011

Bästa landningen

.
.
Gah, så rätt jag hade

Skrev i onsdags att jag hade en lång dag framförmig på torsdagen, anade aldrig att jag skulle ha en sådan lång dag...

Har nyss kommit innanför dörren, efter en lång dag på jobbet som avslutades med några timmars övertid. Operationen gick bra, alla var glada, trots att alla egentligen vill gå hem, och patienten var superglad att inte operationen blev struken (som de lätt blir när personalen är på väg hem)! Så en stor liten insats, inte för mänskligheten, men för en liten människa, har jag bidragit med idag i alla fall!

Sängen och älsklingen ligger där uppe och väntar på mig, men det är ibland svårt att gå från full fart till 0 på kort tid. Tänkte att lite inredningssurfning är ett behagligt och lätt sätt att landa.

Hittade några fina bilder från Morten Holtum.
Tapeten tycker jag är så söt, tänk om man skulle försöka sig på en sådan, eller liknande, i vår lilla hall. Tror att det är precis så lite väggar där inne, att det skulle funka med en lite busig tapet!




Himla kul med svanen! Nu kanske jag inte skulle vilja ha en svan hemma, men gärna en lite mindre uppstoppad fågel! Fjällripor är fina, men det kanske är bästa att vänta tills huset i Lofsdalen står klart.

 Älsklingen höll förresten på att svimma en gång när jag budade på
en uppstoppad grävling på Blocket...
Det blev ingen grävling för min del den gången, och det kanske var tur det!




Så, nu har jag fått skrivit av mig lite och hunnit landa!
Nu är det raka vägen till sängen som gäller!

Natti, natti!
.
.
.

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Den tapeten var lite busig. Den var fin tycker jag. Jag förstår så väl att du måste landa en stund innan du går och lägger dig.

Ha en fin fredag

Stina sa...

Haha...Ja, men den grävlingen hade nog blivit fin hos er.
Här har vi ju en miljon bävrar i byn, så man kanske skulle satsa på en sådan. Fast då svimmar min gubbe också.:-)
Kram Stina

Helena - ullvi32 sa...

Kikar in och passar på att önska dig en trevlig helg!
ps. Läste att du har slutat rida- varför då? Det kommer jag ihåg från när jag var "liten" att du red :)

Related Posts with Thumbnails