12 januari 2012

Det hänger på ljuset

.
.
Jag har fotat så lite den sista tiden, så när solen kom fram en stund igår släppte jag det jag hade för händerna och for runt några varv med kameran. Jippi, äntligen lite ljus i vårt hus!
 Sabla mörk årstid annars.





Efter att julen åkte ut, har jag det väldigt tomt och avskalat framför allt i fönstren,
jag vill att det skall koma in så mycket ljus som det bara är möjligt.
Vill inte att något skall skymma fönstren.




För övrigt hoppas jag verkligen att det blir en sådan där åh, det är så ljust idag att det går att fota dag imorgon, då jag skall åka till Stockholm på uppdrag. Hum, jag är faktiskt lite nervös inför det... det är stort och kommer ta två dagar, och det bara måååste bli bra... 

wish me luck...
.
.
.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att fixa det galant. Kör försiktigt :)
Kram,
Maria

Två Trappor sa...

Så himla snyggt du har det hemma. Lycka till med uppdraget, det kommer säkert att gå strålande! :) Kram Madeleine

Anonym sa...

Gud så fint du har hemma! Såå smakfullt...

Lycka till med uppdraget - det kommer att gå bra!

Johanna

Jenny - Hugos mamma sa...

Helt underbart!

Casa of Mia sa...

Fina bilder, härligt när det kommer in lite ljus kram

Kicki i Åre sa...

Önskar dig all lycka till med morgondagens jobb!
Kommer gå finfint !! :)

Vi har iallafall hjälp i mörkret med all snö, har kommit säkert 30-40 cm senaste dagarna, gör inte annat än skottar känns det som.... Blir vältränad intalar jag mig! :)

Ha det toppen i Sthlm.
Kram

Line sa...

Behöver du ett par extra händer så hojta till :) jobbar med samma sak så vet hur de är! Lycka till imorrn!

Anonym sa...

åh, vad fint du har det! älskar din stil, med det svarta och vita med metall, men inte för vitt. Lycka till med ditt uppdrag! Du är superduktig!

Related Posts with Thumbnails