27 januari 2012

På begäran: Pojkkläder från Pomp de Lux

.
.
Hej på er!

Hoppas att ni har det bra där ute i stugorna.
Kikar ikväll faktiskt in här bara för att visa er några nytagna bilder från Pomp de Lux vår/sommarkollektion. Jag har fått flera mail med önskningar om att jag skall visa just pojkkläder, och härom dagen släpptes dessa bilder!





Jag har en syster som har tre härliga pojkar, och jag har genom alla år med dem noterat
att det inte alltid är helt lätt att hitta fina kläder till just pojkar.




Till flickor är det aldrig några problem att hitta söta kläder,
där är det snarare så att det är svårt att begränsa sig...





Nu har ni i alla fall fått se några bilder,
 och fått ett litet hum om vad den första kollektionen 2012 har att bjuda på!

Fram till och med vecka 11, har jag nu fullbokat med visningar,
men från vecka 11 och framåt, finns alltså fortfarande tider för dig som vill boka.

Tag nu tillfället i akt, och dra ihop ett gäng härliga tjejer för en kul kväll,
med riktigt bra shopping!

Och hörrni alla gamla kompisar som jag inte träffat på hundra år,
hör av er, för jag vet ju att ni är många, med små knoddar, som läser detta!

Ja, tex du M i Sura (som jag skrev min kandidat examen tillsammans med)... hi, hi!
Vore det inte kul att ses?!

Boka visning gör ni på min mail



Kram kram
.
.
.

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mycket fint:) Men tyvärr är mina nog för stora, 11 och 15 år. Bestämmer tyvärr själva:) Kram Anne

mitt liv som jag sa...

Jättefina kläder, kul med lite inspiration! Kram Jennifer

Helena - ullvi32 sa...

Tror jag måste göra slag i saken, är väldigt nyfiken på kläderna. Har födelsedag coming up och undra om inte det skulle va kul för mig och tjejgänget att kika på lite kläder först på kvällen?! Fast- jag skulle bra gärna vilja komma till dig/er och samtidigt få husesyn ;)
FAST, jag fyller i v 10....

Kul att det går bra nu tjejen!
KRAM

sandra senby sa...

Så fina kläder! Jag bor tyvärr inte i närheten av dig men skulle jätte gärna vilja ha den grå baggy mjukisbrallan=) Finns det möjligheter att handla utav dig utan att ha en visning?

Kram Sandra

Related Posts with Thumbnails