10 januari 2012

Sommarlängtan med ChillNorway 2012

.
.
Har nyss varit ned till sjön och satt på bastun.
 Det är kallt och lite ruggigt idag tycker jag, och jag känner att jag kommer att må bra av att pyssla om mig själv lite. Ni vet, fila fossingarna, hårinpackning, några tända ljus, avkopplande musik och ett par härliga magasin! Det är jag värd efter en hård dags arbete (som gett bra resultat).




Man kan ju inte annat än superlängta till sommaren när man ser ChillNorways senaste bilder
på vår och sommarkollektionen 2012.




Oooh, vad den klänningen är fiiin, den skulle jag mer än gärna
svassa runt i till sommaren!




Ghaa, vad skall man säga, huuur skönt ser inte detta ut att vara,
och hur snygg är inte den klänningen???


Kolla deras senaste kläder här




Nu väntar bastun!
.
.
.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ljuvliga Chill Norway-kläder ser det ut att vara påväg... mums!

Kan inte låta bli att undra, har du kontakt med din väninna på
H o P eller skar det sig?

Lycka till med dina uppdrag!

Sofie

Related Posts with Thumbnails