2 januari 2012

De lät mig föreviga dem

.
.
Sitter här och letar igenom alla typ två miljoner bilder jag har, för att lägga in de bästa i hemsidan. Världens bästa webbkille Daniel på Mediastrategi, har en ängels tålamod vill jag lova... Har ni gjort en hemsida någon gång? Inte superlätt, I tell you that, nu har jag nog ändrat mig tvåtusen gånger och kommer på något nytt typ varje gång jag tittar in... Måste liksom komma till avslut, så nu får det liksom bli som det blir...


Hur som helst, när jag letat igenom arkivet efter användbara bilder, har jag stött på alla porträtt jag tagit på fina människor. Det är så vansinnigt roligt att fota människor, så det vill jag gärna göra mer, måste träna, måste träna.


Just denna årstid har det inte blivit så mycket fotograferat det är bara så himla mörkt och grått och trist, så utebilder om vädret inte är på topp blir inte så jättekul, och inte har jag någon studio. Men igår var vi nere i bastun/relaxen och fixade lite och då slog det mig, här kan man ju fota! Det är ju som en fotostudio där nere. Stora fönster mot norr, vita väggar runt om och så vattnet utanför som reflekterar. Toppen, där måste jag fota. Hör av dig till mig på helena_kohl@hotmail.com om du är intresserad av en fotografering!


Här är några härliga personer, och tillstånd, jag fått äran att föreviga under 2011





Två vackra gravida kvinnor och en snygging till kille!




Söta bönorna Elin och Mimmi


KRAM
.
.
.

2 kommentarer:

Coolaannna sa...

Vilka kort! Den med killen var så fin. Så mycket kärlek <3
De andra var också jättefina!

Kram Anna

Anonym sa...

Såååå fina bilder! Redigerar du i photoshop? Ska bli så spännande att se det färdiga resultatet av hemsidan. Kram Anna

Related Posts with Thumbnails