26 januari 2012

En liten tjuvkik

.
.
Åååååh vad gulliga ni är!

Jag är verkligen så glad för alla gratulationer och lyckönskningar, ni är bara bäst! Det här var så roligt så det måste jag verkligen göra fler gånger. Jag har redan span på några hem som jag hoppas få fota, men det är inte alla som är lika förtjusta i att visa upp sina hem som vi bloggare är, så det gäller inte bara att hitta de där hemmen, man skall bli inbjuden också... Har du ett hem, som du tror skulle passa i ett magasin, och känner att "oh, vad roligt det skulle vara om Helena kom hit", kan du väl dra iväg ett mail till mig, så kan vi se om det "kan bli något".

 Nu gäller det att inte vara blygsam, så jag kör så det ryker. Learning by doing, och Friskt vågat hälften vunnet, är från och med nu mina två motton i livet! Hallå man kan inte få annat än ett nej, det är ju liksom inte så att man får stå i skamvrån med en dumstrut på huvudet,
så att alla kan skratta åt en, om bilderna inte duger.

Och för er som är nyfikna på vad jag fotat, kommer här två bilder som jag inte sålt
 men som kommer från samma hem.





Dessa bilder är svartvita men det är förstås inte de andra bilderna. Några har frågat när bilderna kommer att publiceras och det kommer att bli i ett tidigt jul/advents nummer som kommer ut i slutet av november eller början av december.


Sedan måste jag berätta att darlingen och jag är inbjudna till ett finfint event i Stockholm om ett par veckor. Fattar inte riktigt hur vi hamnat i detta..., men det kom ett telefonsamtal och ett mail från Danmark (det är otroligt mycket Danmark för mig just nu, hi, hi) i morse, så nu är barnvakt och hotell fixat, och jag gissar att jag måste uppdatera garderoben en smula...


Ni kanske tycker att det är larvigt att jag lämnar en sådan här hemlig cliff hanger åt er, och inte bara antingen håller tyst eller berättar vad det är. Men är det inte så de brukar göra i böcker och tv-serier, när de vill att åskådaren skall hänga kvar alternativt komma tillbaka?!


Dessutom vill man ju gärna verka vara en himla spännande person
med ett otroligt spännande liv... Ellerhur?!


Kram Kram
.
.
.


14 kommentarer:

lottasworld.blogg.se sa...

Verkligen läckra bilder! Har inte tittat in här på ett par dagar så jag får skicka ett lite sent GRATTIS till "jobbet". Åh vad roligt, blir glad för din skull! Ha en finfin dag nu. kram

HOUSE of ADELA sa...

Ett riktigt stort grattis till duktiga du, vad roligt!=)

Kram
Adela

Anonym sa...

Åh, så roligt det låter! Stort grattis till dig Helena!

365 ting sa...

Gratulerer, så spennende!!
Stor klem

Anna sa...

Missade förra inlägget så jag får säga GRATTIS nu ist!! Vad roligt att det går så bra!! :) Jag blir riktigt glad för din skull! Du har en egen stil som jag gillar så fortsätt som du gör!

Stor kram!

Stjärnor & Champagne sa...

Visst är det kul att få åka på trevligheter:) Kram Anne

Husbysjutolfts sa...

Hihi. Ja så är det. Cliffhager är helt rätt. Själv står.jag på afterski och väntar på.att rydell och quick ska börja spela. Jag kan ha ett hem,inte mitt men mina grannars , ska kolla med dem. Återkommer om det och pomp de luxe. Sorry att jag inte svarat. Kram c

Dagar hos mig sa...

Det är ju kul att vara efterfrågad:)

Anita(Anisia) sa...

I look with amenity here, beautiful house :)

Karin sa...

Å, en sådan näthylla har jag också med glasburkar och ljus i! Kul! Du har inte smugit in och fotat hos mig väl ;)))
Du är jätteduktig och verkar vara en sådan modig och juste person att jag blir jätteglad över dina framgångar!
Kram :)

mitt liv som jag sa...

Vad du roligt, ett stort grattis till dig, förstår din glädje! Och jag följer med spänning vad det är ni blivit inbjudna till :). Kram Jennifer

Bromans Bravader sa...

Åh grattis till dig! Så underbart att läsa när "drömmar slår in" hos folk. Så härligt!
Kram Jannike

Kicki i Åre sa...

Härligt med lite cliffhangers bara man får veta sen.. !! :)

Kul att få gå på lite galej!

Jag är i Sthlm och jobbar några dagar och passar på att träffa gamla vänner, dricka drinkar och äta god mat och givetvis springa runt i lite butiker! :))

Kram kram

blacknwhite.se sa...

Kære Helena,
Tillykke/Grattis med din succes, det er jo nok fordi du er værd det : )
Læser din blog flittigt, og synes du virker som en skøn og dygtig pige !
Du må gerne fota mit hus om du har lyst ! MEN....jeg bor i Malmö....se evt mit hus i artikel i norske Boligpluss denne måned, det er mit hus på fremsiden.
Vi snakkes !
Mange kram Vibe

Related Posts with Thumbnails