11 januari 2012

Ibland blir man förvånad

.
.
Som exempelvis när man beställer en silvrig ljusstake som man tänkt ha på bordet och bara förutsätter att den är sisådär en 10-15 cm hög, och det visar sig när man hämtar ut den, att det är en mega bamsestor rackare på bort åt en 30-35 cm. Först tyckte jag nog att det kändes lite jobbigt, vart skall den stå liksom, eller skall jag kanske skicka tillbaka den. Men efter ett tag vände det och jag tyckte att den var jättefin och nu vill jag absolut inte vara utan den. Dessutom kan jag använda den i jobbet!




Stor och blank och fin står den nu i fönstret tillsammans med en syrenkvist (som börjar få blad) i en snygg glasfalska. Både glasflaskan och ljusstaken kommer från millamix.se och jag tror att jag kommer ha mycket glädje/nytta av dem när jag skall styla. De är stora, tar plats och fyller ut, perfekt för stylinguppdrag där det inte funkar så bra med småplock.

(Oj, nu såg jag att man ser dammet på den, suck, ja ja, jag bjuder på det...)


En fin dag verkar det bli idag, ha det bäst!
.
.
.

4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Hallå! Den var verkligen jättesnygg. Du kommer absolut ha nytta av den. Ha en bra dag Kram Helena

Lovely Things! sa...

Ursnygg! Den kommer absolut vara användbar på många sätt.
Ha det gott!!

Mariette sa...

Vilken maffig en!!!

Håller fullständigt med dig om att stora rejäla saker gör sig bäst på bild, inte en massa plåtter...

Din hemsida är så snygg Helena! Du är grymt bra!
Och du är också grymt bra för att du gör det du tror på och det du vill! Sen gör du det med stil!

Kram Mariette

Linda sa...

Underbar!

Related Posts with Thumbnails