2 januari 2012

Kärlek till Er

.
.
Helgerna är nästan över för denna gång, och idag är det åter vardag.
Lillan är tillbaka på dagis, ett par dagar, tror att hon längtat lite efter sina vänner, och jag har en massa projekt som skall sjösättas de närmaste dagarna, det blir spännande. Bland annat tror jag att min hemsida kommer att vara klar innan det blir helg igen, och då tänkte jag visa er den.


Sedan har jag tänkt be er om hjälp i en fråga. Det är väldigt fiffig när man har en blogg att man kan fråga sina besökare om råd, och be dem recensera saker man själv gör tex. Alltså tänker jag be er komma med förslag till förbätrringar, och någon form av
allmänt omdöme om min hemsida, i slutet på veckan.
Det är väl ok hoppas jag?


Fin tändsticksask jag köpt på Lagerhaus


För övrigt vill jag bara passa på att tacka er alla för att ni så troget fortsätter att besöka min sida,
 och skriver så gulliga kommentarer. Det gör mig verkligen så innerligt glad, och jag
skulle kunna ta er i famn allihopa om ni bara var här!

Hoppas att jag under 2012 kommer kunna leverera ännu bättre bilder och ännu bättre inlägg.
 Vill så gärna leva upp till era förväntningar!


Så megakram till er!


LOVE
.
.
.

2 kommentarer:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Kramizzz tillbaka och God Fortsättning! :-)
Ser framemot att se din hemsida...

Cecilia sa...

Det är alltid kul att titta in hos dig! Sätt inte för höga krav på dig, du är bra som du är!

Related Posts with Thumbnails