19 januari 2012

Nu är det snart dax

.
.
Hello, hello!

Ja ha, inga nya jobb har droppat in ännu, så dagen har ägnats åt att komma i fas med Pomp de Lux försäljningen som drar igång om ganska precis en månad. Mycket fina barnkläder är på ingång kan jag meddela, och bokningarna för visningarna är i full gång.




Kollektionen har ännu inte släppts, men här är några sneak peeks från det som kommer!
Pomp de Lux har kläder till både flickor och pojkar från storlek 80-152, dvs mellan ca 1 och 12 år. Prisnivån ligger i ungefär samma linje som HM, Lindex och Kappahl.





Den 20 februari börjar jag försäljningen, i första hand med visningar/homeparties hos en värdinna (som i sin tur bjuder in sina väninnor, ja ni vet hur det funkar) som får 5% av omsättningen vid just det tillfället att handla kläder för själv. Jag kommer också att ha "Öppethus-försäljning" här hemma vid ett par tillfällen. Jag meddelar er innan så att ni kan komma förbi på en fika och lite klädshopping!

Nu hoppas jag på fler bokningar, spelar ingen roll om vi känner varandra sedan tidigare eller inte. Kontakta mig bara via mail, så kommer vi överens om ett passande datum
mellan den 20 februari och 1 april.

Vid frågor eller bokning maila mig på



Helena
.
.
.

5 kommentarer:

Karin sa...

Synd att jag bor i Gbg! Underbart fina kläder och du verkar vara en toppentjej. Tack för en mkt mysig blogg. //Karin

Anonym sa...

Hej Helena! Så kul att du citerade mig och visade ditt svar gällande "personlig inredning". Jag känner precis som du en stor ambvivalens gällande inredning. Ena dagen Tine K och andra dagen supermodernt och kanske är själva trixet att ha just en blandning med i grunden många klassiker (som ju är just klassiker av en anledning) utblandat med nya influenser och gamla loppisfynd? Det svåra ligger ju å andra sidan också just där - att lyckas blanda och ändå "få till det". Lycka till! Tack för en inspirerande blogg! Kram Josefina

Anonym sa...

synd att det inte bjuds på några bilder på kläder för små pojkar...
/Jennie

eastcoastmom sa...

Kan du fixa en visning hos mig i Madrid, kanske?

Anonym sa...

Vi vill ha sneak peeks till pojkarna!!
Kram

Related Posts with Thumbnails